miercuri, 1 iulie 2009

Angajare

De ce oare trebuie sa ne chinuim atat sa ne gasim loc de munca. Adica hai sa fim seriosi. Terminan facultatea, cu note mari, cu rezultate bune la lucrarea de stat, si apoi nu gasim nimic. Sau daca gasim, e platit prost. Hai sa fim seriosi. Care ar fi un salariu decent in Bucuresti? Eu zic ca pleaca de la 2500 RON. Minim. De ce? Pai hai sa adunam: Chirie (presupunand ca nu ai alta solutie, si trebuie sa stai singur)...minim 250 euro. Intretinere...30 (vara). Mancare...150. Haine...50. Literatura de specialitate...20. Iesit in oras/relaxare/activitati sociale...100. Total...600 euro ~ 2500 ron. Pare mult, dar in capitala banii se duc instant si imediat. Parca prind picioare.
Si am terminat eu Facultatea de Instalatii, cu media generala 9.40, (8.80 media anilor si 10 lucrare de diploma) si vreau sa ma angajez ca proiectant in domeniul in care m-am pregatit 5 ani de zile. Pot? Pai...e criza tati? Nu sunt bani. Oare e bine ca nu am lucrat in timpul facultatii? Oare e bine ca am incercat sa pun facultatea pe primul plan? Oare am facut o alegere buna?
Oare...de ce toata lumea spune sa mai am rabdare? Oare de ce imi vine sa ii injur pe toti?
Cu alte cuvinte...pizdili masii de treaba!

Un comentariu:

  1. mă uit şi pe siturile de recrutare, totul este gol. acum vreo 2 ani eram bombardat de mailuri şi oferte, acum totul fluieră. nu ştiu cât este criză, dar lucrurile nu merg bine.

    RăspundețiȘtergere